طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

سایت سام وب سایت با هدف طراحی سایت ارزان و فروش قالب آماده ارازان فروشگاهی پا به عرصه وب نهاد. در سام وب سایت شما خیالتان از بابت کیفیت ها آسوده هست و میتوانید به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را استارت زده و کسب و کار خود رونق دهید و پا به عرصه تجارت الکترونیک بگذارید.

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون ویلا

چیدمان داخلی ویلا

دکوراسیون ویلا

طراحی داخلی ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

 

 

دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری خانه ویلایی | دکوراسیون داخلی خانه ویلایی لوکس

 

به بخش سوم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . ناهارخوری و آشپزخانه جزء مهم طراحی داخلی خانه های ویلایی هستند و حجم بزرگی از فعالیت های روزمره ما ، در این فضاها صورت می گیرد . ناهارخوری ها می توانند در بخش نشیمن و یا آشپزخانه طراحی شوند . در این بخش به توضیح ناهار خوری پروژه ویلایی مان می پردازیم .

۷- این خانه ویلایی لوکس دارای ۲ اتاق ناهارخوری با ظرفیت ۱۰ و ۱۲ نفره است . که در تصویر بالا شاهد اتاق ناهار خوری ۱۰ نفره هستیم .

۸- اتاق ناهار خوری ۱۲ نفره ای که از نور بسیار مناسبی برخوردار بوده و میل به غذا خوردن را چند برابر می کند !!!

۹- استفاده از نقوش هندسی زیبا بر روی میز ، به لوکس تر شدن فضا کمک بزرگی کرده است .

۱۰- به طبقه بالای این خانه ویلایی لوکس می رسیم . استفاده از نرده های طلایی در کنار لوستر بلوری عظیم ، حس فضایی با شکوه و با عظمت را به بیننده منتقل می کند .

۱۱- در طبقه اول ، سرویس بهداشتی و اتاق خواب ها قرآر دارند . درست در کنار راه پله اول شاهد یک اتاق نشیمن کوچک ( TVROOM) هستیم که از رنگ سبز برای دیزاین مبلمان و پرده ها استفاده کرده است .

۱۲- شاید بی انصافی باشد که از طراحی شگفت انگیز سقف این ویلای دوبلکس حرفی به میان نیاوریم . طراحی سقف ویلا با استفاده از تکنولوژی کناف و بسیار خیره کننده و با شکوه طراحی شده است .

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها

به بخش چهارم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . یکی از بارزترین ویژگی خانه های ویلایی و دوبلکس اتاق خواب هایی هستند که در طبقه اول طراحی می شوند . در طراحی این ویلا نیز اتاق خواب ها به همین سبک طراحی شده اند و در پروژه ی زیر ۲ نمونه از اتاق خواب های این خانه ویلایی را قرآر دادیم .

۱۳- دیزاین اتاق خواب ها کاملا با سلیقه افراد خانه هماهنگ شده است .

۱۴- در طراحی کف سازی اتاق خواب ، آرشیتکت ، سنگ تمام گذاشته است .

۱۵- کمد دیواری اتاق خواب های خانه دوبلکس بسیار جادار طراحی شده اند . به گونه ای که کمد دیواری اتاق خواب به یک اتاق پرو ، تبدیل گشته است .

۱۶- در طراحی اتاق خواب های سلطنتی ، رنگ بنفش از جایگاه ویژه ای برخوردار است . رنگ بنفش به عنوان یک رنگ لوکس و سلطنتی محسوب می گردد .

۱۷- طراحی سقف اتاق خواب ، عملکرد قابل قبولی دارد .

۱۸- در طراحی کمد دیواری اتاق خواب فوق ، شاهد یک فضای بزرگ برای چیدمان لباس ، کفش و حتی پرو هستیم !

دکوراسیون حمام خانه ویلایی

به بخش پنجم ( طراحی داخلی خانه ویلایی ) می رسیم . خانه ویلایی فوق دارای یک حمام با مساحت قابل قبول است و از سبک کلاسیک در طراحی داخلی استفاده کرده است . یکی از ویژگی های منحصر به فرد در دیزاین داخلی این حمام استفاده از سنگ مرمر در بدنه دیوار ها و همچنین بهره گیری از یک لوستر بلوری عظیم است .

۱۹-  طراحی داخلی حمام کاملا لوکس و سلطنتی است .

۲۰- استفاده از رنگ طلایی و سفید ما را به یاد خانه های لوکس می اندازد ! نظر شما چیست ؟

دکوراسیون استخر خانه ویلایی
به بخش ششم طراحی داخلی خانه ویلایی می رسیم . استخر خانه های ویلایی همیشه مورد توجه بوده اند . در طراحی استخر این ویلا از متریال سنگ مرمر در بخش بدنه دیوار و از سرامیک در کف سازی استفاده شده است .

۲۱- مساحت استخر خانه ویلایی فوق زیاد بزرگ نیست ، اما فضای داخلی کافی به نظر می رسد .

۲۲- ایجاد آبشار مصنوعی در بخش انتهایی سالن استخر ، یک سوپرایز در طراحی داخلی استخر است .  سقف کاذب مورد استفاده ، از طراحی قابل قبولی برخوردار است و با فرم این فضا کاملا منطبق است .

 

 

 

  • ۹۸/۰۱/۲۴
  • سید علی موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی