طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

سایت سام وب سایت با هدف طراحی سایت ارزان و فروش قالب آماده ارازان فروشگاهی پا به عرصه وب نهاد. در سام وب سایت شما خیالتان از بابت کیفیت ها آسوده هست و میتوانید به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را استارت زده و کسب و کار خود رونق دهید و پا به عرصه تجارت الکترونیک بگذارید.

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Power Plus

wahl Power Plus

ماشین های اصلاح که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند، باید طول عمر باتری زیادی داشته باشند. گاهی پیش می‌آید که هنگام اصلاح، شارژ دستگاه تمام می‌شود و آرایشگر مجبور به استفاده از دستگاه دیگری می‌شود. شرکت «وال» (WAHL) با تولید ماشین اصلاح «Power Plus» این مشکل را حل کرده است.

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Power Plus

همراه این مدل، یک عدد باتری یدکی هم ارائه شده تا بتوان به صورت گردشی باتری‌ها را با هم عوض کرد. باتری قابل شارژ این ماشین اصلاح درپایه‌ی آن قرار دارد و به‌راحتی از آن خارج می‌شود. برای شارژ کردن هرکدام از این باتری‌ها باید آن را داخل پایه‌ی شارژ قرار داد. مدت‌زمان شارژ شدن باتری 150 دقیقه است که پس از آن تا 100 دقیقه شارژدهی دارد. زمان جابجایی دو باتری با هم توسط LED روی بدنه اعلام می‌شود.

 

سایر ویژگی های ماشین اصلاح وال

سرعت موتور دستگاه 5000 دور در دقیقه است و جنس تیغه‌ی آن از استیل ضدزنگ است. عرض تیغه 28 میلی‌متر است و با استفاده از آن می‌توان موها را در اندازه‌ی 0.7 تا 3 میلی‌متر کوتاه کرد. برای تغییر طول برش تیغه باید از دکمه‌ی متحرک پشت دستگاه استفاده کرد. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف، چهار عدد شانه‌ی اصلاح با طول اصلاح 3 تا 12 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه قطعاتی مثل برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

 

ماشین اصلاح  Wahl Power Plus در یک نگاه

به طور خلاصه Wahl Power Plus دارای تیغه‌ی استیل ضدزنگ با عرض 40 میلی‌متر، طول برش 0.7 تا 3 میلی‌متر و چهار عدد شانه‌های اصلاح بوده و مجهز به دو عدد باتری قابل شارژ همراه با پایه‌ی شارژ است.

سایر مشخصات

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح 0.7 تا 3 میلی‌متر
مدت شارژ کامل 150 دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ 100 دقیقه
منبع تغذیه باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ دارد
وزن دستگاه 270 گرم
سایر ویژگی‌ها نوع موتور: DCسرعت موتور: 5000 دور در دقیقه قابلیت جدا کردن باتری دارای دو باتری قابل تعویض نوع باتری‌ها: Ni-MH پایه‌ی شارژ مخصوص باتری نشانگر شارژ  LEDقابلیت جدا کردن سریع تیغه عرض تیغه: 40 میلی‌‎متر
اقلام همراه تعداد شانه‌ها4 عدد
سایز شانه‌ها3 – 6 – 9 – 12
منبع شارژآداپتور برقروغن
برس تمیز کننده
سایر اقلام همراهباتری یدکی

 

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Power Plus را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Power Plus دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Power Plus|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Power Plus,ماشین اصلاح سر وال,ست ماشین اصلاح وال,ست شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح سر وال شارژی,بهترین ماشین اصلاح وال شارژی,ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ شارژی,شانه ماشین اصلاح وال,نمایندگی ماشین اصلاح وال در شیراز,شرکت ماشین اصلاح وال,پک شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال صفر زن

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح وال با تیغه خود تیز شونده
برچسب: ,

ماشین اصلاح سر (تریمر) وال مدل Wahl Hair Trimmer 79600-2027

Wahl Hair Trimmer 79600-2027

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر طراحی شده‌اند، باید دارای موتور پرقدرت، تیغه‌های بادوام و شانه‌های مختلف باشند. این سه ویژگی را می‌توان در ماشین اصلاح «Lithium Ion» ساخت شرکت وال پیدا کرد. این  ماشین اصلاح سری برش مستقیم دارد که به کوتاه کردن موهای سر با مرزبندی مشخص کمک می‌کند

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر (تریمر) وال مدل Wahl Hair Trimmer 79600-2027 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر (تریمر) وال مدل Wahl Hair Trimmer 79600-2027 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر (تریمر) وال مدل Wahl Hair Trimmer 79600-2027|ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر (تریمر) وال مدل Wahl Hair Trimmer 79600-2027,بهترین ماشین اصلاح وال شارژی,ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ شارژی,شانه ماشین اصلاح وال,نمایندگی ماشین اصلاح وال در شیراز,شرکت ماشین اصلاح وال,پک شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال صفر زن,ماشین اصلاح صورت وال,بهترین ماشین اصلاح صورت وال

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح حرفه ای سر و صورت وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Lithium Ion 9854L

wahl Lithium Ion 9854L

مرتب کردن موها مقوله‌ای جدا از اصلاح موها است. در فواصل زمانی که شخص به آرایشگاه می‌رود، موهای زائد سر و صورت ظاهر نامرتبی را ایجاد می‌کنند و اصلاح موهای گوش، ابرو، ریش و سبیل و اطراف گردن امری همیشگی است. بنابراین وسیله‌ای که بتوان با آن همه‌ی این کارها را انجام داد بسیاری کاربردی است.

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Lithium Ion 9854L

مرتب کردن موها مقوله‌ای جدا از اصلاح موها است. در فواصل زمانی که شخص به آرایشگاه می‌رود، موهای زائد سر و صورت ظاهر نامرتبی را ایجاد می‌کنند و اصلاح موهای گوش، ابرو، ریش و سبیل و اطراف گردن امری همیشگی است. بنابراین وسیله‌ای که بتوان با آن همه‌ی این کارها را انجام داد بسیاری کاربردی است.

پک اصلاح «Lithium Ion» ساخت شرکت «وال» (WAHL)، شامل سه تریمر و یک سری فویلی است که هر کدام استفاده‌ی مخصوص به خود را دارد و به‌راحتی جدا شده و تعویض می‌شوند. تریمر معمولی برای اصلاح خط گردن، تریمر T شکل برای اصلاح خط ریش و تریمر باریک برای مرتب کردن ریش و سبیل کاربرد دارند.

 

ویژگی های ماشین اصلاح وال مدل Lithium Ion 9854L

روی تریمر معمولی انواع شانه‌ها نصب می‌شوند. یک شانه‌ی قابل تنظیم با ۶ طول اصلاح مختلف (۱.۵ تا ۱۳ میلی‌متر) و شش عدد شانه‌ی ثابت برای اصلاح موها در اندازه‌های ۱.۵ تا ۱۰ میلی‌متر ارائه شده است که به کمک آن‌ها می‌توان موهای صورت را در اندازه‌ی دلخواه کوتاه کرد. برای اصلاح با شماره صفر هم می‌توان از سری فویلی دوبل استفاده کرد.

همان‌طور که از اسم دستگاه مشخص است، این ماشین اصلاح به باتری لیتیوم یونی قوی مجهز شده که با یک ساعت شارژ تا سه ساعت بدون توقف شارژدهی دارد. البته این باتری دارای قابلیت شارژ سریع هم است و با یک دقیقه شارژ تا ۳ دقیقه روشن می‌ماند. داخل جعبه شانه و روغن و پایه‌ی نگه‌داری نیز قرار داده شده است. به کمک پایه نگه‌داری، قطعات جانبی ارائه شده همراه ماشین اصلاح، در یک جا قرار می‌گیرند و گم نمی‌شوند.

 

تیغه های ماشین اصلاح وال

تیغه های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه Wahl Lithium Ion دارای سه تریمر و یک سری فویلی، ۷ عدد شانه و پایه‌ی نگه‌داری بوده و با باتری قدرتمندی که دارد مناسب استفاده در خانه و آرایشگاه است.

مشخصات محصول

تکنولوژی اصلاح  برش مستقیم
جنس تیغه  استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح  ۰ میلی‌متر
قابلیت اصلاح با شماره صفر دارد
خط زن دارد
مدت شارژ کامل  ۶۰ دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ  ۱۸۰ دقیقه
امکان شارژ شدن سریع دارد
مدت شارژ سریع  ۱ دقیقه
طراحی ارگونومیک دارد
منبع تغذیه  برق خانگی(با سیم)، باتری قابل شارژ(بی سیم)
سایر ویژگی‌ها دارای یک سَری فویلی برای اصلاح با شماره صفر

دارای ۲ تریمر پهن و باریک برای اصلاح صورت

دارای یک شانه ی قابل تنظیم برای اصلاح در ۶ اندازه ی متفاوت

دارای ولتاژ جهانی ۱۰۰-۲۴۰

 

 

اقلام همراه تعداد شانه‌ها ۷ عدد
سایز شانه‌ها ۱.۵ – ۳(۲) – ۴.۵ – ۶ – ۱۰ – ۱۳
منبع شارژ آداپتور برق
روغن
برس تمیز کننده
سایر اقلام همراه پایه‌ی نگه‌داری

 

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Lithium Ion 9854L را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Lithium Ion 9854L دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Lithium Ion 9854L|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Lithium Ion 9854L,ماشین اصلاح وال دیزاینر,ماشین اصلاح وال دیتایلر شارژی,ماشین اصلاح وال در بانه,ماشین اصلاح وال در اهواز,ماشین اصلاح وال دوقلو,روغن ماشین اصلاح وال,قیمت روز ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح صفرزن وال,ماشین اصلاح وال سینیور

لینک پیشنهادی   اصلاح حرفه ای با ماشین اصلاح وال
برچسب: 

Wahl 5 Star 8163 Cordless Detailer Trimmer

امتیازدهی4.33 از 5 در 3امتیازدهی مشتری
(دیدگاه 3 کاربر)

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 5 Star Cordless Detailer Trimmer برای اصلاح بادقت و سریع بسیار سبک و با کیفیت بالا و طول عمر طولانی طراحی شده است. یک ماشین اصلاح ایده آل با قیمت مناسب که قابلیت شارژ شدن دارد. اصلاح حرفه ای را از ماشین اصلاح وال بخواهید و با اطمینان استفاده کنید. سر ماشین اصلاح قابل جدا شدن است و بنابراین به راحتی می توانید پاک و تمیز کنید.

ماشین اصلاح سر و صورت وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 5 Star Cordless Detailer Trimmer برای اصلاح بادقت و سریع بسیار سبک و با کیفیت بالا و طول عمر طولانی طراحی شده است. یک ماشین اصلاحایده آل با قیمت مناسب که قابلیت شارژ شدن دارد. اصلاح حرفه ای را از ماشین اصلاح وال بخواهید و با اطمینان استفاده کنید. سر ماشین اصلاح قابل جدا شدن است و بنابراین به راحتی می توانید پاک و تمیز کنید.

 

سایر مشخصات محصول وال

اندازه اصلاح قابل تنظیم با سه شانه هدایت کننده
زمان استفاده پس از شارژ 60 دقیقه
منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم)

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 5 Star 8163 Cordless Detailer Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینالبا قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 5 Star 8163 Cordless Detailer Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 5 Star 8163 Cordless Detailer Trimmer

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 5 Star 8163 Cordless Detailer Trimmer,لوازم جانبی ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال چینی,ماشین اصلاح وال حرفه ای,خرید ماشین اصلاح وال,خرید ماشین اصلاح وال از بانه,خرید اینترنتی ماشین اصلاح وال,خرید شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح خط زن وال شارژی,ماشین اصلاح خط گیر وال

لینک پیشنهادی  بهترین ماشین اصلاح سر و صورت وال
برچسب: 

تریمر اصلاح اندیس مدل اوت لاینر

Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer

تریمر اصلاح اندیس مدل Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer یک ماشین اصلاح دقیق و ترو تمیز است که با موتور قدرتمند و سریع  خود در میان ماشین های اصلاح دیگر جایگاه ویژه ای دارد. برای مرتب کردن موها در هنگام اصلاح کردن سر و صورت با تیغه T شکل به راحتی می توانید خطر ریش و خط گردن را مرتب و دیق اصلاح کنید.

تریمر اصلاح اندیس

تریمر اصلاح اندیس مدل Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer یک ماشین اصلاح دقیق و ترو تمیز است که با موتور قدرتمند و سریع  خود در میان ماشین های اصلاح دیگر جایگاه ویژه ای دارد. برای مرتب کردن موها در هنگام اصلاح موی سر و صورت با تیغه T شکل به راحتی می توانید خطر ریش و خط گردن را مرتب و دقیق اصلاح کنید. موتور فوق  العاده سریع، قدرتمند و کم صدا است و با کار کردن طولانی مدت داغ و یا گرم نمی شود. تیغه تیز، بدنه خوش دست و ارگونومیک طراحی شده است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت امریکا بوده و از نسخه های محدود می باشد. اندیس 05110 دارای موتور 7200spm می باشد.

 

سایر مشخصات محصول اندیس

خط زن دارد
جنس تیغه ها استیل ضد زنگ
منبع تغذیه برق خانگی
سایر ویژگی ها موتور قدرتمند، تیغه تی شکب و طراحی ارگونومیک
 

فروشگاه اینترنتی ایران وال تریمر اصلاح اندیس مدل Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر اصلاح اندیس مدل Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

تریمر اصلاح اندیس مدل Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer

تریمر اصلاح اندیس مدل Andis 05110 T-Outliner Blackout T-Blade Trimmer,ماشین اصلاح اندیس,ماشین اصلاح اندیس مستر,ماشین اصلاح اندیس خط زن,ماشین اصلاح اندیس قیمت,ماشین اصلاح اندیس فید,ماشین اصلاح اندیس کوردلس,ماشینهای اصلاح اندیس,نمایندگی ماشین اصلاح اندیس,خرید ماشین اصلاح اندیس,ماشین اصلاح سر اندیس

لینک پیشنهادی  بهترین ماشین اصلاح سر و صورت وال
برچسب: 

wahl wa-8481 li-ion sterling 4 hair clipper

امتیازدهی4.00 از 5 در 2امتیازدهی مشتری
(دیدگاه 2 کاربر)

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل wahl wa-8481 li-ion sterling 4 hair clipper با تمام قطعات جانبی مورد نیاز در اختیار آقایان خوش سلیقه قرار دارد. یک انتخاب مناسب و ایده آل برای یک اصلاح حرفه ای و بی نقص است. تیغه تیز و با دقت و موتور قدرتمند و با سرعت بالا و طول عمر طولانی در کنار شانه های راهنما برای طول های برش مختلف قرار گرفته است تا بهترین تجربه اصلاح خود را داشته باشید.

ماشین اصلاح سر و صورت وال hair clipper

ماشین اصلاح وال را می توانید هم به صورت بی سیم و بیش از 75 دقیقه استفاده کنید و هم می توانید با برق خانگی استفاده نمایید. روغن و برس پاک کننده و محافظ تیغه همراه ماشین اصلاح وال ارائه می شود تا بتوانید بعد از استفاده تر و تمیز کرده و نگهداری کنید.

 

سایر مشخصات محصول وال

جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه با برق خانگی و با باتری قابل شارژ
اندازه اصلاح 8 طول اصلاح با شانه های هدایت کننده
سایر ویژگی ها   سبک و با طراحی ارگونومیک
 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل wahl wa-8481 li-ion sterling 4 hair clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل wahl wa-8481 li-ion sterling 4 hair clipper دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل wahl wa-8481 li-ion sterling 4 hair clipper

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل wahl wa-8481 li-ion sterling 4 hair clipper,ماشین اصلاح خط زن وال شارژی,ماشین اصلاح خط گیر وال,ماشین اصلاح وال دیزاینر,ماشین اصلاح وال دیتایلر شارژی,ماشین اصلاح وال در بانه,ماشین اصلاح وال در اهواز,ماشین اصلاح وال دوقلو,روغن ماشین اصلاح وال,قیمت روز ماشین اصلاح وال

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح وال مناسب پوست حساس
برچسب: ,

Wahl 9243-2108 Home Cut 16 Pieces Complete Haircutting Kit

امتیازدهی3.00 از 5 در 2امتیازدهی مشتری
(دیدگاه 2 کاربر)

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 9243-2108 Home Cut 16 Pieces Complete Haircutting Kit با لوازم جانبی کامل یک کیت بی نقص برای یک اصلاح بی نقص است. ماشین اصلاح وال با 9 شانه هدایت کننده انواع مختلف طول برش را پشتیبانی می کند و دارای موتوری قدرتمند و دقیق با طول عمر بالا می باشد.  


ماشین اصلاح سر و صورت وال

 ماشین اصلاح وال دارای تیغه های تیز و از جنس فولاد ضد زنگ است که قابلیت خود تیزشوندگی دارد. شما یک بار هزینه خرید ماشین اصلاح وال را در برابر استفاده طولانی مدت و مستمر با بهترین کیفیت متقبل می شوید و بهترین تجربه اصلاح خود را با اصلاح موی سر و صورت وال تجربه می کنید.

 

سایر مشخصات محصول وال

جنس تیغه ها استیل ضد زنگ
دارای تیغه های خود تیز شونده دارد
منبع تغذیه برق خانگی
اندازه اصلاح 9 شانه راهنمای برش در طول های مختلف

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 9243-2108 Home Cut 16 Pieces Complete Haircutting Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 9243-2108 Home Cut 16 Pieces Complete Haircutting Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 9243-2108 Home Cut 16 Pieces

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl 9243-2108 Home Cut 16 Pieces Complete Haircutting Kit,ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال لجند,ماشین اصلاح وال پنج ستاره,ماشین اصلاح وال دیتیلر,ماشین اصلاح وال مجیک,ماشین اصلاح وال دیجی کالا,ماشین اصلاح وال آمریکایی,ماشین اصلاح وال الیت,ماشین اصلاح وال اصلی,ماشین اصلاح وال الیت پرو

لینک پیشنهادی   مستحکم ترین ماشین اصلاح وال
برچسب: 





  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916

wahl 9916



صست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916

تریمر یا خط زن دارای تیغه‌ای 20 میلی‌متری است که آن را مناسب مرتب کردن خط ریش و سبیل و دور گردن کرده است. روی این خط زن یک عدد شانه‌ی اصلاح نصب می‌شود که طول اصلاح آن را می‌توان از 1.5 تا 13 میلی‌متر تنظیم کرد. موزن گوش و بینی دارای تیغه‌ای چرخشی است و برای اصلاح موهای داخل گوش و بینی استفاده می‌شود. انرژی این دو دستگاه از باتری قلمی تأمین می‌شود و به همین دلیل وزن کمی دارند. وزن خط زن 80 گرم و وزن موزن 55 گرم است.

 

قطعات جانبی ست مسافرتی وال

سایر لوازم اصلاحی که داخل ست وجود دارد شامل یک مسواک کوچک داخل محفظه‌ی نگه‌داری، قیچی کوچک، ناخن‌گیر، ابزار چندکاره، موچین و شانه‌ی کوچک می‌شود. علاوه بر این‌ها برس تمیز کردنتیغه ها و روغن نیز وجود دارد. برای افزایش عمر تیغه‌های خط زن لازم است که پس از هر بار استفاده خرده‌های مو توسط برس تمیز شده و تیغه روغن‌کاری شود. همه‌ی این لوازم اصلاح داخل یک کیف ارائه شده که کار نگه‌داری و حمل آن‌ها را آسان‌تر کرده است. به طور خلاصه ست اصلاح Wahl 9962 دارای یک خط زن با عرض 20 میلی‌متر و شانه‌ی قابل تنظیم، موزن گوش و بینی، لوازم کامل اصلاح و کیف نگه‌داری است که برای حمل در مسافرت و یا استفاده در منزل مناسب بوده و بسیاری از نیازهای شخص را برآورده می‌کند.

 

سایر مشخصات

تکنولوژی اصلاح برش چرخشی
جنس تیغه  استیل ضد زنگ
منبع تغذیه باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
سر قابل شستشو دارد
سایر توضیحات دارای یک خط‌زن و یک موزن گوش و بینیکارکرد با یک عدد باتری قلمیدارای جنس بدنه‌ی ضد لغزشوزن موزن: 55 گرم* مشخصات تریمر: – عرض تیغه: 20 میلی‌متر- دارای شانه‌‌ی اصلاح با قابلیت تنظیم طول اصلاح در اندازه‌های 1.5، 3، 5.5، 7.5، 10 و 13 میلی‌متر-
وزن تریمر 80 گرم
برس تمیز کننده دارد
کیف نگهداری دارد
درپوش محافظ دارد
سایر اقلام همراه مسواک کوچک همراه محفظه- قیچی کوچک- ناخن‌گیر- ابزار چند‌کاره- موچین- شانه‌ی کوچک- دو عدد باتری قلمی- روغن

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916,ماشین اصلاح سر وال,ست ماشین اصلاح وال,ست شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح سر وال شارژی,بهترین ماشین اصلاح وال شارژی,ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ شارژی,شانه ماشین اصلاح وال,نمایندگی ماشین اصلاح وال در شیراز,شرکت ماشین اصلاح وال,پک شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال صفر زن

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح وال با تیغه خود تیز شونده
برچسب: ,




  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل کروم استایل

Chrom Style Pro MOSER Type 1871



ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر

ماشین اصلاح سر و صورت موزر دارای تیغه استیل بادوام و پیشرفته می باشد, که با عرض 46 میلیمتر قابلیت تنظیم اصلاح از 0.7 تا 3 میلیمتر را دارد که این قابلیت با کلید کشویی زیر تیغه قابل تنظیم است.پس از هر بار اصلاح تیغه ها را روغن کاری کنید. قدرت ماشین اصلاح موزر 1871 تا اتمام کامل شارژ ثابت میماند و با کاهش شارژ افت نمیکند. جهت تمیز کردن ماشین اصلاح موزر 1871  میتوانیدتیغه را براحتی از دستگاه جدا کنید. ماشین اصلاح موزر 1871 قابلیت کارکرد با ولتاژ 110 تا 240 ولت را دارد. همراه دستگاه 4 عدد شانه در سایز های 3,6,9 و 12 میلیمتر ارائه شده که میتوانید با اتصال هر کدام از آنها به همان اندازه اصلاح کنید.

 

مشخصات فنی

نوع ماشین اصلاح تریمر ( کوتاه کننده )
جنس تیغه ها استیل پیشرفته
نیروی محرکه شارژ و برق
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ (ساعت) 1 ساعت
مدت زمان استفاده بدون سیم (دقیقه) 90
 نوع باطری لیتیوم آیون Li-Ion
ولتاژ مورد نیاز (ولت) 110-220 ( مناسب برای سفر )
چراغ یا نمایشگر شارژ دارد
نیاز به روغنکاری دارد

امکانات ماشین اصلاح موزر

قابلیت اصلاح سر، اصلاح صورت ( ته ریش )
کاربری بدون سیم، کاربری با سیم
کاربری بدون سیم تا 90 (دقیقه)
 امکان شستشوی سر دستگاه
تیغه های قابل تنظیم
تیغه های قابل تعویض
شانه
حداقل و حداکثر امکان کوتاهی
0.7 الی 12 میلیمتر
قطعات جانبی: شارژر ، استند شارژر، برس تمیز کننده، بطری روغن
گارانتی 6 ماه

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجیناللذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871

ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871,نمایندگی ماشین اصلاح موزر در مشهد,نمایندگی ماشین اصلاح موزر در اصفهان,تعمیر ماشین اصلاح موزر در تهران,قیمت ماشین اصلاح موزر در بانه,روش تنظیم ماشین اصلاح موزر,روش تشخیص ماشین اصلاح موزر اصل,روغن کاری ماشین اصلاح موزر,قیمت روز ماشین اصلاح موزر,روش تعمیر ماشین اصلاح موزر,راهنمای تعمیر ماشین اصلاح موزر

لینک پیشنهادی  بهترین ماشین اصلاح موزر
برچسب: 




ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite

wahl Elite hair clipper


ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite

ماشین اصلاح «Wahl Elite» علاوه‌بر داشتن یک تیغه‌ی اصلی مخصوص اصلاح موهای سر، به یک تریمر نیز مجهز شده است که برای خط‌ انداختن و اصلاح دقیق‌تر استفاده می‌شود. این تریمر روی بدنه جاسازی شده است و موتور جداگانه‌ای ندارد. برای استفاده از این تریمر باید آن را بیرون آورده و روی تیغه‌ی اصلی نصب کرد. طریقه‌ی نصب تریمر دقیقاً مانند نصب شانه‌ی اصلاح روی تیغه است.

 

تیغه ی ماشین اصلاح وال مدل الیت

تیغه ی اصلی ماشین اصلاح از جنس کربن استیل بوده و به کمک آن می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3 میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.

برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف، 8 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 25 میلی‌متر ارائه شده است که روی تیغه قفل می‌شوند. دو عدد شانه‌ی اصلاح، مخصوص اصلاح موهای دور گوش و ابرو وجود دارد. داخل کیف نگه‌داری دستگاه، یک قیچی، دو عدد شانه‌ی آرایشگری، دو عدد کلیپس مو، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است.

 

مشخصات ماشین اصلاح وال

تیغه های  ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به‌طورخلاصه Wahl Elite دارای تیغه‌ای از جنس کربن استیل، طول برش 1 تا 3 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش و 8 عدد شانه‌ی اصلاح از 3 تا 25 میلی‌متر بوده و با عدد تریمری که دارد برای اصلاح و مرتب‌کردن موهای سر و صورت مناسب است.

 

سایر مشخصات محصول

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه کربن استیل
اندازه اصلاح 1تا 3 میلی متر
منبع تغذیه برق خانگی با سیم
سایر ویژگی‌ها دارای خط زن جاسازی شده در بدنهدارای اهرم برای تغییر سایز اصلاح کشور مبدا برند : امریکا

اقلام همراه محصول

روغن دارد
برس تمیز کننده دارد
کیف نگهداری دارد
سایر اقلام همراه  دو عدد شانه‌ی مخصوص گوش راست و چپ و ابرو– قیچی آرایشگری– دو عدد شانه‌ی آرایشگری– دو عدد کلیپس مو

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite,قیمت ماشین اصلاح وال ایکون,قیمت ماشین اصلاح وال پنج ستاره,ماشین اصلاح وال تقلبی,ماشین اصلاح وال تهران,نمایندگی ماشین اصلاح وال در تهران,تعمیر ماشین اصلاح وال,فروش ماشین اصلاح وال در تهران,تعمیرات ماشین اصلاح وال,جدیدترین ماشین اصلاح وال

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح وال سوپر تریمر
برچسب: 


  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل Moser 1901

Moser 1901 Lithium Pro LED Hair Clipper / Trimmer New Brand



ماشین اصلاح سر و صورت موزر

جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم)
تیغه های خود تیز شونده دارد
اندازه اصلاح دارای ۸ شانه راهنما اصلاح
سایر ویژگی ها دارای قطعات جانبی مورد نیاز. طراحی ارگونومی و چراخ هوشمند
 

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال موزر MOSER Opal Pro را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزر MOSER Opal Pro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت موزر Moser 1901 Lithium Pro Clipper / Trimmer

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل Moser 1901 Lithium Pro LED Hair Clipper / Trimmer New Brand,جدیدترین مدل ماشین اصلاح موزر,ماشین اصلاح موزر چند کاره,ماشین اصلاح موزر حیوانات,ماشین اصلاح موزر حرفه ای,ماشین اصلاح موزر خط زن,ماشین اصلاح موزر خرید,خرید اینترنتی ماشین اصلاح موزر

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح موزر مناسب آرایشگاه
برچسب: 
  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح موزر اوپال پرو

MOSER Opal Pro



موزر MOSER Opal Pro

این ماشین اصلاح دارای سری‌ «برش مستقیم» است که به کوتاه کردن موی سر و صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. این دستگاه تیغهای از جنس استیل ضد زنگ دارد که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزاید. با استفاده از سری آن می‌توان موهای صورت را در اندازه‌ی بسیار کوتاه (ته‌ریش) اصلاح کرد، یعنی در اندازه‌ی ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر. اندازه‌های اصلاح با استفاده از اهرم کنار آن در ۸ حالتانجام می‌شود. روشن‌کردن این دستگاه تنها از طریق برق خانگی امکان‌پذیر است.
یکی از نکات مهم این دستگاه سرعت موتور آن است که ۶۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد. این ویژگی موجب سریع‌تر کوتاه‌کردن موهای صورت می‌شود. همچنین حداکثر توان مصرفی این دستگاه ۱۰ وات است که میزان پایینی است. حداکثر ولتاژ این دستگاه نیز ۲۳۰ ولت است. هرچند که استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسایش دارد؛ اما روکش کروم در نظر گرفته شده برای سری Opal Pro به مقاومت آن می‌افزاید.

 

قطعات جانبی همراه ماشین اصلاح موزر

از اقلام همراه این ماشین اصلاح موزر می‌توان به ۴ شانه‌ی آن اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توان موهای سر و صورت را در ۴ اندازه‌ی ۴٫۵، ۶، ۹ و ۱۴ کوتاه کرد. ماشین اصلاح Opal Pro دارایتکنولوژی اصلاح مستقیم، تیغه از جنس استیل ضد زنگ، اندازه‌ی اصلاح ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر، سری قابل تنظیم در ۸ اندازه، سرعت موتور ۶۰۰ دور در دقیقه، حداکثر ولتاژ مورد نیاز ۲۳۰ ولت، حداکثر توان مصرفی ۱۰ وات و منبع تغذیه‌ی برق خانگی است.

 

مشخصات محصول

مدل ۰۲۵۰-۱۱۷۰
تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر
منبع تغذیه برق خانگی( باسیم)
وزن دستگاه ۵۶۰گرم
سایر ویژگی‌ها عرض سری تیغه: ۴۶ میلی‌متر

سرعت موتور: ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر توان مصرفی: ۱۰ وات

حداکثر ولتاژ مورد نیاز: ۲۳۰ ولت

طول کابل ۲ متر
روکش سری کروم
سایز شانه ها  ۴٫۵, ۶, ۹, ۱۴ میلی متر

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال موزر MOSER Opal Pro را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزر MOSER Opal Pro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

موزر MOSER Opal Pro|ماشین اصلاح موزر|خرید ماشین اصلاح موزر

موزر MOSER Opal Pro,جدیدترین مدل ماشین اصلاح موزر,ماشین اصلاح موزر چند کاره,ماشین اصلاح موزر حیوانات,ماشین اصلاح موزر حرفه ای,ماشین اصلاح موزر خط زن,ماشین اصلاح موزر خرید,خرید اینترنتی ماشین اصلاح موزر,خرید اینترنتی ماشین اصلاح موزر اصل,خرید شانه ماشین اصلاح موزر,نمایندگی ماشین اصلاح موزر در ایران

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح موزر مناسب آرایشگاه
برچسب: ,
  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader

wahl Baldfader hair clipper

(دیدگاه 1 کاربر)


ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader

بنابراین می‌توان گفت به کمک این ماشین اصلاح وال می‌توان موهای سر و صورت را در محدوده‌ی 1 تا 13 میلی‌متر کوتاه کرد. در میان شانه‌ها یک قطعه‌ی پلاستیکی نیز دیده می‌شود که مانند شانه روی تیغه نصب می‌شود و در هنگام جابجایی از تیغه محافظت می‌کند. علاوه بر این‌ها یک قیچی و یک شانه‌ی آرایشگری نیز داخل جعبه قرار داده شده تا مجموعه‌ای از لوازم اصلاح در اختیار شخص قرار داشته باشد. برای حمل و نگه‌داری ماشین اصلاح و اقلام همراهش یک کیف پلاستیکی محکم همراه آن ارائه شده است.

مشخصات ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader

برای افزایش عمر تیغه لازم است پس از هر بار استفاده، توسط برس خرده‌های مو را تمیز کرده و سپس دندانه‌ها را روغن‌کاری کرد. داخل جعبه برس و روغن برای این کار قرار داده شده است. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه ماشین اصلاح Wahl Baldfader دارای تیغه‌ی T شکل از جنس کربن استیل به عرض 46 میلی‌متر و طول اصلاح 1 میلی‌متر، اهرم تنظیم طول اصلاح از 1 تا 3 میلی‌متر، 7 عدد شانه‌ی اصلاح از 1.5 تا 13 میلی‌متر، قیچی، شانه‌ی آرایشگری، برس، روغن و کیف نگه‌داری بوده و برای اصلاح حرفه ای موی سر و اصلاح موهای صورت در منزل و آرایشگاه مناسب است.

 

سایر مشخصات محصول

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه کربن استیل
اندازه اصلاح 1 تا 3 میلی‌متر
منبع تغذیه برق خانگی(با سیم)
وزن دستگاه 574 گرم
سایر ویژگی‌ها دارای تیغه‌ی T شکل- عرض تیغه: 46 میلی‌متر- دارای اهرم تنظیم طول اصلاح
اقلام همراه درپوش محافظ
روغن
برس تمیز کننده
کیف نگهداری
تعداد شانه‌ها 4 عدد
سایز شانه‌ها 1.5 – 3 – 6 – 10 – 13 میلی‌متر
سایر اقلام همراه 2 عدد شانه‌ی اصلاح گوش چپ و راست- شانه‌ی آرایشگری- قیچی

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader,ماشین اصلاح سر وال,ست ماشین اصلاح وال,ست شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح سر وال شارژی,بهترین ماشین اصلاح وال شارژی,ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ شارژی,شانه ماشین اصلاح وال,نمایندگی ماشین اصلاح وال در شیراز,شرکت ماشین اصلاح وال,پک شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال صفر زن

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح وال با تیغه خود تیز شونده
برچسب: 
  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

موزر ۷دنده سیم طوسی۱۴۰۰ اصل آلمان

Moser Hair Clipper 7 click 1400


موزر ۷دنده سیم طوسی۱۴۰۰ اصل آلمان

ماشین ریش تراش موزر یکی از با کیفیت ترین دستگاههای مورد استفاده پیرایشگاهای مردانه و و سایر افراد است در مورد کیفیت اون همین بس که بیش از ۱۴ سال است که تولید میشود و هنوز رقیب جدی برایش پیدا نشده و نیازی به معرفی ندارد با آمدن مدلهای جدید ریش تراش و سه تیغه و غیره با قیمت خیلی بالا ؛چرا مشتری ها این دستگاه را ترجیح میدهند  و مسلما کیفیت بالای موزر اونو محبوب همگان کرده است.
تقریبا همه وسایل آلمان کیفیت بالایی دارند و به بادوام بودن و عمربالا معروفند. این دستگاه ریش تراش موزر هم ساخت آلمان و با کیفیت خوب تولید شده و میشه گفت یه دستگاه دوکاره است هم ریش تراش و هم ماشین اصلاح سر میباشد.

 

تشخیص ماشین اصلاح موزر اصل از تقلبی

  •  دقت نمایید که در نوع اصل، نوشته ی (Made in Germany) در زیر تیغه عمیق حک شده و در نوع بدل چینی بصورت سطحی و کم عمق حک شده در ضمن در نوع بدل دستگاه سبک می باشد .
  • دارای هولوگرام نقره ای مبنی بر اصل بودن کالا 
  •  درنوع اصلماشین های اصلاح موزر کارتن حالت کاهی دارد ولی در نوع غیراصل کارتن شفاف می باشد.
  •  هولوگرام روی جعبه نقره ای بوده و پرس شده بصورتی که همسطح با سطح جعبه می باشد بدون هیچگونه برآمدگی
  •  روی جعبه آرم جادویی مجاور هولوگرام حک شده است
  • در صورت اصل نبودن این کالا پس از تحقیق و نشان دادن آن به تعمیرکارهای حرفه ای موزر، ۲ برابر پول آن عودت داده می شود.

توجه: نوع اصل موزر در سراسر کشور خدمات گارانتی و پس از فروش دارد که فقط به نوع اصل آن خدمات ارائه می دهند و تعمیرکاران موزر و واحدهای خدمات پس از فروش نوع تقلبی را حتی از دور تشخیص می دهند و از قبول آن خودداری می کنند.پس در تهیه اصل این ماشین اصلاح دقت لازم را داشته باشید که متاسفانه در ایران عزیز ۸۰ درصد موزرهای ارائه شده از طرف فروشگاهها تقلبی و چینی می باشند.

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال موزر ۷دنده سیم طوسی۱۴۰۰ اصل آلمان را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزر ۷دنده سیم طوسی۱۴۰۰ اصل آلمان دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

موزر ۷دنده سیم طوسی۱۴۰۰ اصل آلمان|ماشین اصلاح موزر|خرید ماشین اصلاح موزر

موزر ۷دنده سیم طوسی۱۴۰۰ اصل آلمان,خرید پستی ماشین اصلاح موزر,ماشین اصلاح موزر تهران کالا,تعمیر ماشین اصلاح موزر,تشخیص ماشین اصلاح موزر اصل,نمایندگی ماشین اصلاح موزر در تهران,تنظیمات ماشین اصلاح موزر,تعمیرگاه ماشین اصلاح موزر,تیغه ماشین اصلاح موزر,تعمیر ماشین اصلاح موزر تهران,ماشین اصلاح موزر جدید

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح موزر اصل و باکیفیت

برچسب: 



  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح اندیس مدل فید مستر

Andis Professional Fade Master Hair Clipper



ماشین اصلاح اندیس Andis Fade Master

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Fade Master with Fade Blade Hair Clipper 01690 دارای موتور دوار با قدرت، طول عمر بالا، دارای 14000 دور در دقیقه، موتور مغناطیسی سرامیکی که سبک و خنک کار می کند. تیغه ماشین اصلاح قابل محو و مخفی شدن، تیز، بدنه آلمینیومی سبک، بسیار آرام و کم صدا است. ماشین اصلاح اندیس ساخت امریکا است و از بهترین محصولات اصلاح مو می باشد.

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Fade Master  بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 7200 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120 ولت دارد . جنس متریال ماشین اصلاح اندیس از نوع استیل می باشد.

 

سایر مشخصات محصول اندیس

منبع تغذیه برق خانگی
جنس تیغه ها استیل ضد زنگ
سایر ویژگی ها موتور قوی، طراحی ارگونومی،

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال، ماشین اصلاح اندیس Andis Fade Master را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.
فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح اندیس Andis Fade Master دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

ماشین اصلاح اندیس Andis Fade Master|ماشین اصلاح اندیس|خرید ماشین اصلاح اندیس

ماشین اصلاح اندیس Andis Fade Master,انواع ماشین اصلاح اندیس,قیمت انواع ماشین اصلاح اندیس,خرید اینترنتی ماشین اصلاح,اندیس,اخرین مدل ماشین اصلاح اندیس,فروش اینترنتی ماشین اصلاح اندیس,ماشین اصلاح صورت اندیس, ماشین اصلاح سر اندیس,ماشین اصلاح موزر,ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح براون,ماشین اصلاح فیلیپس

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح اندیس حرفه ای

برچسب: 

  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح سر وال مدل 2000

Wahl Professional Taper 2000

دسته:  Brand: وال




ماشین اصلاح سر وال مدل 2000

هنگامی که اهرم ماشین اصلاح TAPER2000 ساخت شرکت «وال» (WAHL ) به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 13 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. روی تیغه‌ها دو پیچ چهارسو وجود دارد که برای تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا به کار می‌رود.  تیغه های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیز کردن یا تعویض باز شوند، مجدداً باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود.

 

ویژگی های ماشین اصلاح وال مدل 2000

توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه ماشین اصلاح وال مدل WAHL TAPER2000 دارای تیغه‌ای از جنس کروم ، طول برش 1 تا 3.5 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش و 4 عدد شانه‌ی اصلاح از 3 تا 13 میلی‌متر بوده و دارای موتور بسیار پرقدرت V5000 است.

 

مزیت های ماشین اصلاح

زیباتر شدن دغدغه‌ای است که اکثر افراد برای آن تلاش می‌کنند و راه‌های مختلفی را برای رسیدن به آن در نظر می‌گیرند. در زیبایی علاوه بر آرایش،پیرایش نیز تاثیرگذار است. آرایش به معنای آراستن و افزودن در زیبایی به‌کار می‌رود اما پیرایش به معنای کاستن و کم کردن است. پیرایش یا پیراستن انواع کوتاه‌کردن مو را شامل می‌شود که برای این کار وسایل مختلفی طراحی شده است. ماشین اصلاح موی سر یکی از نوع این وسایل هستند. ماشین اصلاح که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می شوند باید موتور قدرتمندی داشته باشند، زیرا موهای سر نسبت به صورت و بدن ضخیم تر بوده و تراکم بیشتری دارند.

 

مشخصات کلی محصول

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه کروم اندود ضد زنگ
اندازه اصلاح 1 -3.5 میلی متر
طراحی ارگونومیک دارد
منبع تغذیه برق خانگی ( با سیم )
سایر ویژگی ها دارای موتور قدرتمند V5000، و اهرم تنظیم شانه
تعداد شانه ها 4 عدد
منبع شارژ آداپتور برق
درپوش محافظ و روغن دارد
برس تمیز کننده دارد
سایر اقلام همراه گیر، گارد تیغه، 4 فلز شانه پیوست شانه بالا مسطح، روغن گیر، تمیز کردن برس، جزوه آموزش

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال،  ماشین اصلاح سر وال مدل 2000 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.
فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر وال مدل 2000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر وال مدل 2000|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر وال مدل 2000,انواع ماشین اصلاح وال,قیمت انواع ماشین اصلاح وال,خرید اینترنتی ماشین اصلاح,وال,اخرین مدل ماشین اصلاح وال,فروش اینترنتی ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح صورت وال, ماشین اصلاح سر وال,ماشین اصلاح موزر,ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح براون,ماشین اصلاح فیلیپس

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح سر و صورت قیمت مناسب  وال

برچسب: ,

  • سید علی موسوی
  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح سر و صورت وال لجند Wahl Legend 8147

Wahl Professional New Look 5-Star Legend Clipper 8147

دسته:  Brand: وال


ماشین اصلاح سر و صورت وال لجند

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل لجند دارای موتور فوق العاده قدرتمند و با طول عمر بالا می باشد و همچنین تیغه های تیز و ضد آب از ویژگی های بارز ماشین اصلاح وال است.
وال لجند سفارش آمریکا قدرت موتور آن 9000 دور در هر دقیقه است و قدرت موتور لجند سفارش اروپا حدود 6000 دور در هر دقیقه است ( معمولا روی کارتن و راهنما اشاره ای به آن نمی شود)

 

محتویات موجود در کارتن ماشین اصلاح لجند آن شامل :

1- دستگاه ماشین اصلاح
2-محافظ تیغه ماشین اصلاح
3-روغن مخصوص تیغه
4-فرچه تمیز کننده دستگاه
5- تعداد 8 عدد شانه
6- شانه حالت دهی موی سر

سایر مشخصات محصول

اندازه اصلاح 8 طول مختلف اصلاح
ویژگی ها سیم 2.5 متری و موتور قدرتمند با لوازم جانبی
منبع تغذیه برق خانگی
برق 110 ولت
جنس تیغه ها استیل ضد زنگ

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال  ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Legend 8147 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.
فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Professional New Look 5-Star Legend Clipper 8147 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال لجند Wahl Legend 8147|ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال لجند Wahl Legend 8147,انواع ماشین اصلاح وال,قیمت انواع ماشین اصلاح وال,خرید اینترنتی ماشین اصلاح,وال,اخرین مدل ماشین اصلاح وال,فروش اینترنتی ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح صورت وال, ماشین اصلاح سر وال,ماشین اصلاح موزر,ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح براون,ماشین اصلاح فیلیپس

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح حرفه ای سر وال
برچسب: ,



  • سید علی موسوی