طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

سایت سام وب سایت با هدف طراحی سایت ارزان و فروش قالب آماده ارازان فروشگاهی پا به عرصه وب نهاد. در سام وب سایت شما خیالتان از بابت کیفیت ها آسوده هست و میتوانید به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را استارت زده و کسب و کار خود رونق دهید و پا به عرصه تجارت الکترونیک بگذارید.

  • ۰
  • ۰

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل کروم استایل

Chrom Style Pro MOSER Type 1871



ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر

ماشین اصلاح سر و صورت موزر دارای تیغه استیل بادوام و پیشرفته می باشد, که با عرض 46 میلیمتر قابلیت تنظیم اصلاح از 0.7 تا 3 میلیمتر را دارد که این قابلیت با کلید کشویی زیر تیغه قابل تنظیم است.پس از هر بار اصلاح تیغه ها را روغن کاری کنید. قدرت ماشین اصلاح موزر 1871 تا اتمام کامل شارژ ثابت میماند و با کاهش شارژ افت نمیکند. جهت تمیز کردن ماشین اصلاح موزر 1871  میتوانیدتیغه را براحتی از دستگاه جدا کنید. ماشین اصلاح موزر 1871 قابلیت کارکرد با ولتاژ 110 تا 240 ولت را دارد. همراه دستگاه 4 عدد شانه در سایز های 3,6,9 و 12 میلیمتر ارائه شده که میتوانید با اتصال هر کدام از آنها به همان اندازه اصلاح کنید.

 

مشخصات فنی

نوع ماشین اصلاح تریمر ( کوتاه کننده )
جنس تیغه ها استیل پیشرفته
نیروی محرکه شارژ و برق
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ (ساعت) 1 ساعت
مدت زمان استفاده بدون سیم (دقیقه) 90
 نوع باطری لیتیوم آیون Li-Ion
ولتاژ مورد نیاز (ولت) 110-220 ( مناسب برای سفر )
چراغ یا نمایشگر شارژ دارد
نیاز به روغنکاری دارد

امکانات ماشین اصلاح موزر

قابلیت اصلاح سر، اصلاح صورت ( ته ریش )
کاربری بدون سیم، کاربری با سیم
کاربری بدون سیم تا 90 (دقیقه)
 امکان شستشوی سر دستگاه
تیغه های قابل تنظیم
تیغه های قابل تعویض
شانه
حداقل و حداکثر امکان کوتاهی
0.7 الی 12 میلیمتر
قطعات جانبی: شارژر ، استند شارژر، برس تمیز کننده، بطری روغن
گارانتی 6 ماه

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجیناللذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871

ماشین اصلاح سر و صورت (تریمر) موزر مدل Chrom Style Pro MOSER Type 1871,نمایندگی ماشین اصلاح موزر در مشهد,نمایندگی ماشین اصلاح موزر در اصفهان,تعمیر ماشین اصلاح موزر در تهران,قیمت ماشین اصلاح موزر در بانه,روش تنظیم ماشین اصلاح موزر,روش تشخیص ماشین اصلاح موزر اصل,روغن کاری ماشین اصلاح موزر,قیمت روز ماشین اصلاح موزر,روش تعمیر ماشین اصلاح موزر,راهنمای تعمیر ماشین اصلاح موزر

لینک پیشنهادی  بهترین ماشین اصلاح موزر
برچسب: 




ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite

wahl Elite hair clipper


ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite

ماشین اصلاح «Wahl Elite» علاوه‌بر داشتن یک تیغه‌ی اصلی مخصوص اصلاح موهای سر، به یک تریمر نیز مجهز شده است که برای خط‌ انداختن و اصلاح دقیق‌تر استفاده می‌شود. این تریمر روی بدنه جاسازی شده است و موتور جداگانه‌ای ندارد. برای استفاده از این تریمر باید آن را بیرون آورده و روی تیغه‌ی اصلی نصب کرد. طریقه‌ی نصب تریمر دقیقاً مانند نصب شانه‌ی اصلاح روی تیغه است.

 

تیغه ی ماشین اصلاح وال مدل الیت

تیغه ی اصلی ماشین اصلاح از جنس کربن استیل بوده و به کمک آن می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3 میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.

برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف، 8 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 25 میلی‌متر ارائه شده است که روی تیغه قفل می‌شوند. دو عدد شانه‌ی اصلاح، مخصوص اصلاح موهای دور گوش و ابرو وجود دارد. داخل کیف نگه‌داری دستگاه، یک قیچی، دو عدد شانه‌ی آرایشگری، دو عدد کلیپس مو، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است.

 

مشخصات ماشین اصلاح وال

تیغه های  ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به‌طورخلاصه Wahl Elite دارای تیغه‌ای از جنس کربن استیل، طول برش 1 تا 3 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش و 8 عدد شانه‌ی اصلاح از 3 تا 25 میلی‌متر بوده و با عدد تریمری که دارد برای اصلاح و مرتب‌کردن موهای سر و صورت مناسب است.

 

سایر مشخصات محصول

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه کربن استیل
اندازه اصلاح 1تا 3 میلی متر
منبع تغذیه برق خانگی با سیم
سایر ویژگی‌ها دارای خط زن جاسازی شده در بدنهدارای اهرم برای تغییر سایز اصلاح کشور مبدا برند : امریکا

اقلام همراه محصول

روغن دارد
برس تمیز کننده دارد
کیف نگهداری دارد
سایر اقلام همراه  دو عدد شانه‌ی مخصوص گوش راست و چپ و ابرو– قیچی آرایشگری– دو عدد شانه‌ی آرایشگری– دو عدد کلیپس مو

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Elite,قیمت ماشین اصلاح وال ایکون,قیمت ماشین اصلاح وال پنج ستاره,ماشین اصلاح وال تقلبی,ماشین اصلاح وال تهران,نمایندگی ماشین اصلاح وال در تهران,تعمیر ماشین اصلاح وال,فروش ماشین اصلاح وال در تهران,تعمیرات ماشین اصلاح وال,جدیدترین ماشین اصلاح وال

لینک پیشنهادی   ماشین اصلاح وال سوپر تریمر
برچسب: 


  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • سید علی موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی