طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان | طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت شرکتی ارزان با پشتیبانی ۱ ساله

سایت سام وب سایت با هدف طراحی سایت ارزان و فروش قالب آماده ارازان فروشگاهی پا به عرصه وب نهاد. در سام وب سایت شما خیالتان از بابت کیفیت ها آسوده هست و میتوانید به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را استارت زده و کسب و کار خود رونق دهید و پا به عرصه تجارت الکترونیک بگذارید.

  • ۰
  • ۰

ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916

wahl 9916



صست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916

تریمر یا خط زن دارای تیغه‌ای 20 میلی‌متری است که آن را مناسب مرتب کردن خط ریش و سبیل و دور گردن کرده است. روی این خط زن یک عدد شانه‌ی اصلاح نصب می‌شود که طول اصلاح آن را می‌توان از 1.5 تا 13 میلی‌متر تنظیم کرد. موزن گوش و بینی دارای تیغه‌ای چرخشی است و برای اصلاح موهای داخل گوش و بینی استفاده می‌شود. انرژی این دو دستگاه از باتری قلمی تأمین می‌شود و به همین دلیل وزن کمی دارند. وزن خط زن 80 گرم و وزن موزن 55 گرم است.

 

قطعات جانبی ست مسافرتی وال

سایر لوازم اصلاحی که داخل ست وجود دارد شامل یک مسواک کوچک داخل محفظه‌ی نگه‌داری، قیچی کوچک، ناخن‌گیر، ابزار چندکاره، موچین و شانه‌ی کوچک می‌شود. علاوه بر این‌ها برس تمیز کردنتیغه ها و روغن نیز وجود دارد. برای افزایش عمر تیغه‌های خط زن لازم است که پس از هر بار استفاده خرده‌های مو توسط برس تمیز شده و تیغه روغن‌کاری شود. همه‌ی این لوازم اصلاح داخل یک کیف ارائه شده که کار نگه‌داری و حمل آن‌ها را آسان‌تر کرده است. به طور خلاصه ست اصلاح Wahl 9962 دارای یک خط زن با عرض 20 میلی‌متر و شانه‌ی قابل تنظیم، موزن گوش و بینی، لوازم کامل اصلاح و کیف نگه‌داری است که برای حمل در مسافرت و یا استفاده در منزل مناسب بوده و بسیاری از نیازهای شخص را برآورده می‌کند.

 

سایر مشخصات

تکنولوژی اصلاح برش چرخشی
جنس تیغه  استیل ضد زنگ
منبع تغذیه باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
سر قابل شستشو دارد
سایر توضیحات دارای یک خط‌زن و یک موزن گوش و بینیکارکرد با یک عدد باتری قلمیدارای جنس بدنه‌ی ضد لغزشوزن موزن: 55 گرم* مشخصات تریمر: – عرض تیغه: 20 میلی‌متر- دارای شانه‌‌ی اصلاح با قابلیت تنظیم طول اصلاح در اندازه‌های 1.5، 3، 5.5، 7.5، 10 و 13 میلی‌متر-
وزن تریمر 80 گرم
برس تمیز کننده دارد
کیف نگهداری دارد
درپوش محافظ دارد
سایر اقلام همراه مسواک کوچک همراه محفظه- قیچی کوچک- ناخن‌گیر- ابزار چند‌کاره- موچین- شانه‌ی کوچک- دو عدد باتری قلمی- روغن

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ست اصلاح مسافرتی وال مدل 9916,ماشین اصلاح سر وال,ست ماشین اصلاح وال,ست شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح سر وال شارژی,بهترین ماشین اصلاح وال شارژی,ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ شارژی,شانه ماشین اصلاح وال,نمایندگی ماشین اصلاح وال در شیراز,شرکت ماشین اصلاح وال,پک شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال صفر زن

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح وال با تیغه خود تیز شونده
برچسب: ,










ماشین اصلاح سر وال مدل استرلینگ 6

Sterling 6 WAHL Sterling 6 Hair Trimmer

ماشین های اصلاح که برای مرتب کردن و اصلاح موهای صورت طراحی شده‌اند، عموماً عرض تیغه‌ی کمتری نسبت به ماشین‌های اصلاح سر دارند اما شرکت «وال» (WAHL) اقدام به تولید مدلی به نام «Sterling 6» کرده که تیغه ای T شکل با عرض 32 میلی‌متر دارد. این ماشین اصلاح وال سری برش مستقیم دارد که به کوتاه و مرتب کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند.

کیفیت محصول
 
4از5

تومان

 گارانتی 18 ماهه کسب و کار پارسی

در انبار موجود نمی باشد

سنجش

ماشین اصلاح سر وال مدل Sterling 6

تیغه‌های دستگاه در برابر زنگ‌زدگی مقاوم بوده و با استفاده از آن می‌توان موها را در اندازه‌ی 0.4 میلی‌متر کوتاه کرد. داخل جعبه‌ی دستگاه برس تمیزکننده، روغن و پایه‌ی شارژ قرار داده شده است. با استفاده از پایه‌ی شارژ، دستگاه را می‌توان شارژ کرده و به مدت 30 دقیقه به شکل بی‌سیم از آن استفاده کرد. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. تیغه های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

 

Wahl Sterling 6 در یک نگاه

به طور خلاصه Wahl Sterling 6 دارای تیغه‌ای ضدزنگ با طول برش 0.4 میلی‌متر و عرض 32 میلی‌متر، باتری قابل شارژ Ni-Mh و پایه‌ی شارژر بوده و تنها به شکل بی‌سیم قابل‌استفاده است.

 

سایر مشخصات ماشین اصلاح وال

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه  استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح  0.4 میلی متر
مدت استفاده پس از شارژ 30 دقیقه
منبع تغذیه باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ دارد
سایر ویژگی‌ها تیغه‌ی T شکل عرض تیغه: 32 میلی‌متر کشور مبدا برند : امریکا
اقلام همراه روغن، برس تمیز کننده
منبع شارژ آداپتور برق
تعداد شانه‌ها  0 عدد

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر وال مدل Sterling 6 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر وال مدل Sterling 6 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر و موزر آلمانی اصل،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک ) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر وال مدل Sterling 6|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر وال مدل Sterling 6,لوازم جانبی ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح وال چینی,ماشین اصلاح وال حرفه ای,خرید ماشین اصلاح وال,خرید ماشین اصلاح وال از بانه,خرید اینترنتی ماشین اصلاح وال,خرید شانه ماشین اصلاح وال,ماشین اصلاح خط زن وال شارژی,ماشین اصلاح خط گیر وال

لینک پیشنهادی  بهترین ماشین اصلاح سر و صورت وال
برچسب: ,

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Alpha

wahl Alpha hair clipper

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Alpha

برای اصلاح موهای سر در منزل، احتیاج به ماشین اصلاحی است که موتور و تیغه‌ی مناسب اصلاح موهای سر داشته باشد. داشتن باتری قابل شارژ هم کمک می‌کند که به‌راحتی در هر جایی به اصلاح پرداخت. از همه این‌ها که بگذریم، داشتن شانه‌های مختلف اصلاح نیز امروزه ضروری است. شرکت «وال» (WAHL) با تولید ماشین اصلاح Alpha همه‌ی این نیازها را برآورده کرده است. ماشین اصلاح Alpha سری برش مستقیم دارد که به کوتاه و مرتب کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند.

 

سایر ویژگی های ماشین اصلاح Alpha

تیغه‌های دستگاه با فلز کروم پوشش داده شده تا در مقابل زنگ‌زدگی مقاوم باشد. عرض تیغه 40 میلی‌متر است و با استفاده از آن می‌توان موها را در اندازه‌ی 1 میلی‌متر کوتاه کرد. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف شش عدد شانه‌ی اصلاح با طول اصلاح 3 تا 25 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه برس تمیزکننده و روغن قرار داده شده است. Alpha مجهز به باتری قابل شارژی است که در حدود 8.5 تا 9.5 ساعت طول می‌کشد تا کاملاً شارژ شود اما پس از آن می‌توان به مدت 50 دقیقه به شکل بی‌سیم از آن استفاده کرد. برای شارژ آسان‌تر دستگاه می‌توان از پایه‌ی شارژ ارائه شده استفاده کرد.

 

تیغه‌های ماشین اصلاح وال

تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه ها برای تمیز کردن یا تعویض باز شوند، مجدداً باید تنظیم شوند. تیغه های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

 

ماشین اصلاح Wahl Alpha در یک نگاه

به طور خلاصه Wahl Alpha دارای تیغه‌ای با پوشش کروم و عرض 40 میلی‌متر، طول برش 1 میلی‌متر و شش عدد شانه‌های اصلاح بوده و مجهز به باتری قابل شارژ است.

 

سایر مشخصات

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
جنس تیغه  استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح 1 میلی‌متر
مدت شارژ کامل 570 دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ 50 دقیقه
طراحی ارگونومیک دارد
منبع تغذیه باتری قابل شارژ(بی سیم) , برق خانگی(با سیم)
استند شارژ دارد
وزن دستگاه 250 گرم
سایر ویژگی‌ها نوع موتور: DCسرعت موتور: 6500 دور در دقیقهعرض تیغه: 40 میلی‌مترطول سیم: 2.45 متردارای تیغه‌ی پوشش داده شده با کروم کشور مبدا برند : امریکا
اقلام همراه روغن
برس تمیز کننده
پوشش محافظ تیغهتعداد شانه‌ها6 عدد
سایز شانه‌ها3 – 6 – 10 – 13 – 19 – 25
منبع شارژآداپتور برق

 

فروشگاه اینترنتی ایران وال ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Alpha را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال لذت ببرید.

فروشگاه ایران وال از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Alpha دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشید همچنین شما متوانید از محصولات برند های مختلف ما (ماشین اصلاح موزر،ماشین اصلاح وال،ماشین اصلاح براون،ماشین اصلاح فیلیپس،ماشین اصلاح اندیس،ماشین اصلاح پاناسونیک،موزر آلمانی اصل) بازدید کنید و بر طبق نیاز خود خرید کنید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Alpha|ماشین اصلاح وال|خرید ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Alpha,ماشین اصلاح وال ارشاکو,ماشین اصلاح وال مدل ایکون,قیمت ماشین اصلاح وال ایکون,قیمت ماشین اصلاح وال پنج ستاره,ماشین اصلاح وال تقلبی,ماشین اصلاح وال تهران,نمایندگی ماشین اصلاح وال در تهران,تعمیر ماشین اصلاح وال,فروش ماشین اصلاح وال در تهران,تعمیرات ماشین اصلاح وال

لینک پیشنهادی  ماشین اصلاح سر و صورت وال شارژی
برچسب: ,


  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • سید علی موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی